Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Συνέντευξη με τον Αλκιβιάδη Κωνσταντόπουλο....




Νομίζω ότι για τον Αλκιβιάδη δε χρειάζονται συστάσεις,είναι μια ορχήστρα,από μόνος του.Ο πολυσουγιάς όπως συνηθίζουν να τον αποκαλούν μας λύνει τις απορίες. Απλά να δει κανείς συνεργασίες καταλαβαίνει με ποιον έχει να κάνει.Σταματης Μεσημερης,Βασιλης Παπακωνσταντινου,Χρηστος Θηβαιος,Βασιλης Καζουλλης,Μιλτος Πασχαλιδης,Φιλιππος Πλιατσικας,ΔΙονυσης Τσακνης,Λαυρεντης Μαχαιριτσας και αλλοι πολλοι.

Συνέντευξη στον Μάνο Κανδεράκη

1)Πες μας λίγα λόγια για τον Αλκιβιάδη Κωνσταντόπουλο


Για τον Αλκιβιάδη Κωνσταντόπουλο;Ποιός είναι αυτός, δεν τον γνωρίζω..


2)Πώς ξεκίνησες να ασχολείσαι με τη μουσική;

Όταν ήμουν πεντέμισι χρονών η γιαγιά μου με πήγε σε ένα ωδείο και μου είπε να διαλέξω ένα όργανο...κι εγώ διάλεξα το βιολί. Ε, μετά από αυτό το ένα...όργανο έφερε τ'άλλο.

3)Τί ακούσματα είχες στα εφηβικά σου χρόνια;Θυμάσαι τον πρώτο
δίσκο που είχες αγοράσει;


Κύρια ακούσματα ήταν η ελληνική μουσική σκηνή της εποχής, η κλασική, ρέγγε, ξένη ροκ...γενικά πιστεύω ότι ένα καλό τραγούδι δεν έχει μουσικά σύνορα. Ο πρώτος μου δίσκος ήταν το "Dangerous" του Michael Jackson.

4)Περνάμε μια περίοδο κρίσης οικονομικής,πολιτικής,πνευματικής και τα γνωστά.Πιστεύεις ότι σε τέτοιους χαλεπούς καιρούς,υπάρχει ανάγκη ο καλλιτέχνης να μιλάει και να γράφει τραγούδια ή να σιωπά διότι δεν είναι περίοδος για θεωρίες;

Ο καλλιτέχνης είναι κομμάτι της εποχής στην οποία ζει. Δεν μπορείς να ζεις τη σημερινή κατάσταση και να μη λες τίποτε. Και να θες δεν μπορείς να το κάνεις γιατί σε πνίγουν όλα αυτά που ζούμε...


5)Ο Νίτσε λέει ότι η ζωή χωρίς μουσική θα είναι ένα λάθος.Το πιστεύεις και για ποιό λόγο;


Το πιστεύω γιατί δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς μουσική.

6)Αν σου δινόταν η ευκαιρία να βάλεις στα τραγούδια σου λόγια κάποιου ποιητή ή συγγραφέα,ποιός θα ήταν;

Χρησιμοποιώ συχνά στα τραγούδια μου στίχους ποιητών όπως του Ισαάκ Σούση για τον οποίο έκανα και τη μουσική επιμέλεια του cd που κυκλοφόρησε με την ποιητική συλλογή του “Το γύρισμα του κύκλου”

7)Προς το παρόν είσαι ένας μουσικός που δεν έχει συμβιβαστεί.Στο μέλλον αν σου προσφερθεί ένα συμβόλαιο με πολλά λεφτά για να γράψεις mainstream τραγούδια,θα το έκανες;

Μου έχει ήδη ζητηθεί και δεν το έχω κάνει γιατί δεν είναι αυτά τα θέλω μου. Ελπίζω ότι ούτε στο μέλλον θα το κάνω.

8)Με τί άλλο ασχολείσαι εκτός μουσικής;

Γενικά ασχολούμαι με πολλά πράγματα όπως πχ με το hap kido, μία κορεατική πολεμική τέχνη.

9)Είσαι ικανοποιημένος με την κατάσταση που επικρατεί στο ελληνικό τραγούδι σήμερα;Ποιές αξιόλογες δουλειές έχεις εντοπίσει;

Δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί που είναι ευχαριστημένοι. Κυκλοφορούν όμως πολλές καλές δουλειές όπως πχ το cd των “Βόμβων” που παντρεύουν την παραδοσιακή μουσική με την hip hop και με τους οποίους συνεργάστηκα σε ένα τραγούδι.

10)Με την πολιτική πώς τα βλέπεις;Σε πορείες πηγαίνεις;Τί πιστεύεις ότι έχει φταίξει και έχουμε φτάσει σε αυτό το αδιέξοδο;


Με την πολιτική τα πάω καλά, με την “κομματική” έχω ένα θέμα. Πηγαίνω σε πορείες αν και σίγουρα αυτό από μόνο του δεν αρκεί. Πρέπει να φύγουν όλοι οι επαγγελματίες πολιτικοί και ταυτόχρονα να αλλάξουμε και εμείς οι ίδιοι για να μην τους αφήνουμε να μας κοροϊδεύουν όπως έκαναν όλα αυτά τα χρόνια και όπως εξακολουθούν να κάνουν. Γι' αυτό φτάσαμε και εδώ που φτάσαμε. Γιατί από την αρχή μας δούλευαν και εμείς τους πιστεύαμε.

11)Σαν τύπος είσαι ροκ.Πώς αντιλαμβάνεσαι το ροκ σαν έννοια;Επίσης μπορεί η ροκ μουσική να κινητοποιήσει και να ενώσει τους ανθρώπους;

Το ροκ ξεκίνησε ώς ένα μουσικό είδος πρωτοποριακό, επαναστατικό και ασυμβίβαστο. Δε νομίζω όμως ότι στην εποχή μας μόνο η ροκ μουσική μπορεί να κινητοποιήσει. Είμαι πάντοτε της άποψης ότι η μουσική δεν έχει σύνορα. Κάθε είδος μουσικής μπορεί να επηρρεάσει και να κινητοποιήσει τους ανθρώπους, αρκεί να το θέλει ο καλλιτέχνης που γράφει το κάθε κομμάτι.

12)Με ποιόν καλλιτέχνη από την Ελλάδα και το εξωτερικό,θα ήθελες
να συνεργαστείς;


Με πολλούς καλλιτέχνες, όχι μόνο μουσικούς αλλά και σκηνοθέτες, γιατί όνειρό μου είναι να μπορώ να γράψω κάποτε μουσική για τον κινηματογράφο, ξέρεις, από αυτές με τις τεράστιες ορχήστρες και χωρωδίες...Λέμε τώρα..

13)Αν σου έδινα ένα σπρέυ και σου έλεγα να βάψεις έναν τοίχο.Τί θα έγραφες και σε ποιόν τοίχο;

Θα έγραφα στον τοίχο της βουλής “Έξω οι κλέφτες”. Όπως θα έκαναν πιστεύω και πολλοί άλλοι στη θέση μου.

14)Τέλος αγαπημένος στίχος ή γνωμικό


”Είμαι μιά μάζα από φωτιά και στεναχώρια”, του Ισαάκ Σούση...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ό,τι θές κερνάει το κατάστημα...