Σάββατο 16 Ιουλίου 2011

Προβατάς-Σταρόβας



Είναι μια εποχή δύσκολη,είναι ίσως από τα λίγα καλοκαίρια που ο κόσμος σκέφτεται τόσο πολύ,το αβέβαιο οικονομικά (κυρίως) μέλλον.Αυτό που ψάχνουμε τελικά είναι αυτό που λέει ο Stefan Zweig στην Σκακιστική Νουβέλα,μια λεπτή φλέβα χρυσού μέσα σε έναν θεόρατο ακατέργαστο βράχο.Αυτό που η κρίση ξαναφέρνει στο προσκήνιο είναι η παρέα,που μαζεύεται στο σπίτι πίνει μπύρες,ακούει μουσική και άλλα πολλά.Πλέον οι επιλογές είναι πιο αυστηρές,δεν "σκορπάει" κανείς λεφτά όπως στο παρελθόν.κυρίως οι γιάπηδες που "αμόλαγαν" λουλούδια στους γαρυφαλοσκυλάδες.Mετά έχουμε τα μέσα μαζικού επηρεασμού(μέσα μαζικής εξημέρωσης),που μας "σερβίρουν" καθημερινά κατάθλιψη κι απελπισία,ενισχύοντας τους φίλους φαρμακοποιούς,διότι τα zanax γίνονται ανάρπαστα.

Εγώ λοιπόν σας προτείνω να ψαχτείτε όπως λέει και ο Ζουγανέλης.Ψάχνομαι,ψάξου.Είναι μια τεράστια ευκαιρία μέσα σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς να αναθεωρήσουμε αξίες και ιδανικά.Να εκτιμήσουμε την καλή μουσική,τον καλό φίλο,το καλό μαγαζί,την καλή διασκέδαση και το καλό ραδιόφωνο.Παίρνοντας πάσα από την τελευταία μου λέξη "ραδιόφωνο",θα ήθελα να σας μιλήσω για ένα δίδυμο που με έκανε να θέλω να κάτσω πίσω από τα μικρόφωνα κάποτε,και να βάζω τις μουσικές μου και να λέω τα δικά μου.

Ήταν ένα καλοκαιρινό βράδυ κάπου το 2006 καλοκαιράκι,εγώ τότε θα πήγαινα τρίτη γυμνασίου(πλεόν είμαι 19 ετών),και καθώς ετοίμαζα βαλίτσες για διακοπές,και χάζευα ένα φιλικό του Παναθηναϊκού,ένιωσα αδιαθεσία,είχα δέκατα.Τα παράτησα και ξάπλωσα.Δεν άκουγα γενικά ραδιόφωνο τότε(ένεκα ηλικίας).Και βάζω ερα σπορτ(καθώς μόνο αθλητικά παρακολουθούσα τότε),ακούω μια γνώριμη φωνή του Σταρόβα,και λέω αυτός τί δουλειά έχει σε αθλητικό σταθμό.Έπειτα ακούω μια ευγενική προσιτή φωνή,σαν μπανάκι στα αυτιά,ήταν ο Μάκης Προβατάς.Έκλεισα το ραδιόφωνο έφυγα διακοπές,μπήκε ο χειμώνας,και με περίμενε μια δύσκολη χρονιά.Καθώς γυρνάω σπίτι ένα χειμωνιάτικο βράδυ,λέω δεν βάζω κανα ραδιόφωνο να με πάρει ο ύπνος.Βάζω ερα σπορτ.Ακούω πάλι αυτούς τους δύο τύπους(εντελώς τυχαία),άρχισαν να μου αρέσουν.Έτσι ξεκίνησε ένα πάθος με το ραδιόφωνο,κάθε βράδυ περίμενα να τελειώσω τα μαθήματα για να πάω να ακούσω την αγαπημένη μου εκπομπή.Μέσα στην περίεργη και δύσκολη εκείνη σεζόν 2006-07,εγώ είχα βρει την ντόπα μου,κάθε βράδυ τα ίδια,Προβατάς και Σταρόβας,Pink Floyd και Steely Dan.Θυμάμαι εκείνη την χρονιά να έχω χαλάσει άπειρες κάρτες για να στέλνω μηνύματα στην εκπομπή.Ακόμα ο Μάκης είχε ένα "κόλλημα" με το "Σαν σήμερα",το οποίο σχολίαζε καθημερινά,και εγώ με τη σειρά μου,να πετάω τα σχολικά βιβλία,και να ορμάω με μανία σε μία ξεχασμένη εγκυκλοπαίδεια σε κάποιο ράφι του σπιτιού μου,και να ψάχνω τι έγινε την κάθε χρονιά,για να στείλω μήνυμα στην εκπομπή.Έτσι κύλησε η χρονιά,δύσκολα αλλά ραδιοφωνικά.Την επόμενη χρονιά πήγα λύκειο,είχα αλλάξει και σχολείο,και η διάθεσή μου ήταν πολύ καλύτερη,ένιωθα ανανεωμένος.Ώσπου ένα βράδυ ανοίγω το ραδιόφωνο ψάχνω 100,9 το βρίσκω,αλλά δεν ήταν ούτε ο Μάκης ούτε ο Μήτσος,έπαθα σοκ.Λέω θα τους έτυχε κάτι.Επί μία βδομάδα δεν τους άκουσα,ώσπου έμαθα με "μαύρη καρδιά" από μια άλλη εκπομπή της Έρα ότι σταμάτησαν.Ξενέρωσα το παράτησα το ραδιόφωνο.Μετά από έναν μήνα,θυμάμαι είχαμε κατάληψη στο σχολείο,και ένα βράδυ γύρω στις 11,έψαχνα να βρω κάποια άλλη εκπομπή ή σταθμό που να μου κεντρίσει το ενδιαφέρον.Ξεκίνησα από την αρχή 89,89.1,89.2 ωπ!!!
Κάτι μου θύμιζε η φωνή,με το που την ακούω να συστήνεται Μάκης Προβατάς και ο παρτενέρ δίπλα Δημήτρης Σταρόβας,έπαθα πλάκα,μόνο τούμπα δεν έκανα.Sportime fm 89,2.Δεν έπιανε καλά θυμάμαι και έκανα βόλτα σε όλο το σπίτι,για να ακούω καθαρά.Αυτό για περίπου ένα μήνα.Μετά μεταφέρθηκαν στην πρωινή ζώνη λόγω υποχρεώσεων του Σταρόβα,και δεν μπορούσα να τους ακούσω.Αυτό ήταν το κύκνειο άσμα της απίθανης αυτής εκπομπής που τιτλοφορούνταν ως "Αλλαξομπαλιές".Μετά arrena 89,2 , Βημα FM αλλά σε "σόλο καριέρα" και οι δύο με διαφορετικούς παρτενέρ.

Μετά από αυτήν την εκπομπή τους έχω συναντήσει αμφότερους δια ζώσης,τον Σταρόβα σε συναυλίες και με τον Μάκη έχω μιλήσει αρκετές φορές στο τηλέφωνο και τον έχω επισκεφτεί στο studio του Βήμα Fm.Eπειδή αυτή η εκπομπή σημάδεψε την εφηβεία μου,και πλέον ετοιμάζομαι να εγκαταλείψω την Αθήνα για φοιτητική ζωή,σκέφτηκα ότι θα ήθελα αυτή η παρέα να με συντροφέψει και στο νέο ξεκίνημα.Έτσι δημιούργησα ένα page στο facebook,το οποίο εξελίσσεται σε μια σελίδα αναμνήσεων,όπως ακριβώς το σκέφτηκα εξ αρχής.H σελίδα λέγεται "Απαιτούμε ξανά το δίδυμο Σταρόβα-Προβατά στο ραδιόφωνο" και αν διαθέτετε λογαριασμό στο facebook κάντε απλά ένα like το οποίο μπορεί να ξαναφέρει πίσω το δίδυμο.
Για να δούμε....

2 σχόλια:

  1. Μάλλον θα έλεγα ότι το ραδιόφωνο αλλάζει συνεχώς προς το χειρότερο.Ακόμα πιο παρείστικη έβρισκα την εκπομπή Σταρόβα-Κεφαλογιάννη στον ΑRRENA. Δυστυχώς ο γενικός αχταρμας του σταθμού πήρε αμπάριζα και το ντουέτο που ήταν απόλαυση.Έχω γνωρίσει απο κοντα τα παιδιά και στη κυριολεξία είναι αυτό που λέμε "άνθρωποι της διπλανής πόρτας".Έχω συναντήσει ραδιοπαραγωγούς που στα πρώτα τους βήματα ήταν φιλικοί και δεκτικοί διοτι έπρεπε να "φτιάξουν" κοινό.Μόλις μεγαλοπιάστηκαν "που σε είδα που σε ξέρω" άρχισαν να εκτιμούν διασημότητες που πρίν χλεύαζαν κλπ κλπ.Ονόματα δε λέμε υπολήψεις δεν θίγουμε.
    Καλημερα με την ελπίδα το γνήσιου ραδιοφωνοθρεμμένου να σιάξουν τα πραγματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ό,τι θές κερνάει το κατάστημα...