Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Συνέντευξη με τον Πέτρο Μαυρογιαννίδη.....




Γεννήθηκε το 1981 στην Πτολεμαϊδα,μικρός είχε ερωτική σχέση με την στρογγυλή θεά,όμως ταυτόχρονα τον διέκρινε το <λέγειν>.Έτσι όπως μου είπε ο ίδιος στην παρακάτω συνέντευξη αντι για διεθνής ποδοσφαιριστής ολκής έγινε ογκόλιθος της δημοσιογραφίας.Από το 2002 πίσω από τα μικρόφωνα της ΕΡΑ ΣΠΟΡΤ,τέσσερα ολόκληρα χρόνια στην μεταμεσονύχτια ζώνη,του εξασφάλισε την λατρεία του κοινού.Όταν ανακοίνωσε ότι σταματάει το 12-3 το κοινό της ΕΡΑ ΣΠΟΡΤ μόνο στο Σύνταγμα δεν βγήκε.Είναι από τους πλέον αγαπητούς δημοσιογράφους πανελλαδικώς με έναν σκασμό θαυμαστές,και είμαι διπλά χαρούμενος που μου χάρισε αυτήν την ωραία συνέντευξη,γιατί πολύ απλά αγαπάμε Πετράν.Κυρίες και κύριοι ο Πέτρος Μαυρογιαννίδης.

(Συνέντευξη στον Μάνο Κανδεράκη)

1)Πες μας μερικά λόγια για τον γνωστό σε όλους μας Πέτρο Μαυρογιαννίδη

Είναι ένας πολύ βολικός άνθρωπος με πολλούς και καλούς φίλους. Αγαπάει τους γύρω - γύρω του και την οικογένειά του. Έχει πάθος με την δουλειά του και δεν του αρέσει να απαντάει σε τρίτο πρόσωπο για τον ίδιο, αλλά τώρα το έκανε! Είναι προληπτικός και τυπικός, παρά το ότι άργησα να σου απαντήσω στις ερωτήσεις! Είναι η ψυχή της παρέας και σπάνια βρίσκεται άνθρωπος να πει ότι δεν περνάει καλά μαζί μου!

2)Πώς ξεκίνησε η περιπέτεια με τη δημοσιογραφία;

Η αλήθεια είναι ότι δεν πρόκειται για παιδικό όνειρο. Πιλότος ήθελα να γίνω, αλλά δεν έγινα. Έπαιζα μπάλα κι αφού "με έφαγε το σύστημα" ξαφνικά προέκυψε το να μιλάω για το ποδόσφαιρο αντί να παίζω. Έχασε ένα μεγάλο ταλέντο η Εθνική Ελλάδας, αλλά μπορεί να το κέρδισε η δημοσιογραφία.

3)Τις τελευταίες μέρες έχει χυθεί άπλετο φως στο παρακράτος του ελληνικού ποδοσφαίρου.Πώς μπορεί ένας δημοσιογράφος που γνωρίζει τι γίνεται να προσποιείται πως αυτό που βλέπει ο κόσμος είναι αληθινό ποδόσφαιρο;

Όλοι ξέρουμε, ακούμε και διαβάζουμε διάφορα για το παρακράτος. Κανείς όμως δεν μπορεί να βγει και να κάνει τον ήρωα χωρίς αποδείξεις και να μιλήσει για πράγματα που χρειάζονται εισαγγελείς και δικαστές. Μην ξεχνάει κανείς, ποιοι είναι σε αυτό το σύστημα και τον τρόπο με τον οποίο δρούσαν. Κινδυνεύεις να ακούσεις διάφορα, ακόμη και όταν πεις κάτι κακό σε βάρος μιας ομάδας. Πόσω μάλλον, όταν μιλάμε για τόσο βαριές καταγγελίες. Αλλά δεν σου κρύβω ότι δεν μας αρέσει και πάμε χωρίς όρεξη για δουλειά όταν ξέρουμε ότι με αυτά θα ασχοληθούμε. Εγώ τουλάχιστον!

4)Πώς βλέπεις τα επόμενα χρόνια που έρχονται;Ήδη δεν γίνοται οι μεταγραφές που γίνονταν στο παρελθόν.Ακόμα και στο μπάσκετ που έχουμε τις πιο δυνατές ομάδες στην Ευρώπη,βλέπουμε μια τάση για γρήγορο "ξεπούλημα".Πού πιστεύεις ότι οφείλεται αυτό;

Αναμενόμενο ήταν οι οικονομική κρίση να χτυπήσει και τον αθλητισμό. Όπως σε όλα τα κακά υπάρχει κι εδώ ένα καλό. Το γεγονός ότι μπορεί να προκύψει κάποιο ταλέντο που θα ανέβει στις πρώτες ομάδες λόγω κρίσης, αλλά θα πιάσει τόπο. Την ώρα που με τα πολλά λεφτά μπορεί να μην ανέβαινε, γιατί στη θέση του θα ερχόταν ο "Χ" Βραζιλιάνος, Αργεντινός, κλπ.

5)Προβλέπεις ότι θα σταματήσει αυτό το οργανωμένο έγκλημα στο χώρο του ποδοσφαίρου;Θα επιστρέψουν οι υγιείς επιχειρηματίες;

Δύσκολα και ειμαι κατηγορηματικός. Τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον.

6)Πρόσφατα είχαμε δει μια εκπληκτική πρωτοβουλία από τον συνάδελφό σου τον Κώστα τον Βαίμάκη που τιτλοφορείται "Πάμε Γήπεδο".Πώς πάει αυτή η προσπάθεια;Υπάρχει ελπίδα να υλοποιηθεί;

Εννοείται πως υπάρχει και εγώ ήμουν από τους πρώτους που δήλωσα συμμετοχή. Όχι μόνο επειδή ο Κώστας είναι φίλος, αλλά επειδή είναι το μοναδικό πράγμα που έχει προτείνει δημοσιογράφος όλα αυτά τα χρόνια για να σπάσει το κακό σπυρί της βίας στα ελληνικά γήπεδα. Πρέπει να βοηθήσουν οι ομάδες δίνοντας εισιτήρια. Γιατί αν προτιμήσουν να τα δώσουν σε κάφρους, τότε δεν θα πιάσει τόπο. Μέχρι στιγμής μόνο στην Εθνική έχει γίνει, αλλά εκεί είναι πιο εύκολο γιατί δεν γεμίζει το γήπεδο όπως κάποτε.

7)Ας αλλάξουμε θέμα.Θα σαι δούμε μελλοντικά στην περιγραφή αγώνα από την τηλεόραση;Να γίνεις ο νέος Χρήστος Σωτηρακόπουλος ή ακόμα καλύτερα Διακογιάννης;Αλήθεια ποιά είναι τα πρότυπά σου από τον χώρο της δημοσιογραφίας;

Δεν θέλω να συγκρίνομαι με άλλα ονόματα του χώρου, ειδικά όταν πρόκειται για κολοσσούς. Ο κάθε ένας έχει την δική του διαδρομή στο χώρο μας και ο κόσμος είναι αυτός που σε κρίνει για το ποιος είσαι και τι κάνεις. Παράπονο δεν έχω, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να "κάθεσαι" πάνω σε αυτό που έχεις φτιάξει. Μικρός είμαι ακόμη άλλωστε και προσεχώς μπορεί να κάνω κι άλλα πράγματα. Και γιατί όχι, ένα από αυτά να είναι και η τηλεοπτική περιγραφή.

8)Φαντάζομαι χρόνο με το χρόνο ανεβαίνουν οι μετοχές σου;Έχεις προτάσεις από άλλα κανάλια ή ραδιοφωνικούς σταθμούς;Θα συνεχίσεις στην ΕΡΤ;Σε τί θα σε δούμε από τη νέα σεζόν;

Αυτή την ώρα, συνεχίζω κανονικά στο πρωινό της ΝΕΤ και στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ, 10-12 το πρωί. Αλλά σε αυτή τη δουλειά δεν ξέρεις ποτέ τι σου ξημερώνει.

9)Μέχρι στιγμής ποιά είναι η αγαπημένη σου στιγμή στην δημοσιογραφική σου καριέρα και ποιά αυτή που θες να ξεχάσεις;

Αγαπημένες στιγμές, μπορεί να είναι πολλές. Μπορεί να είναι μια καλή μετάδοση, μια καλή εκπομπή, μια καλή συνέντευξη. Η δική μου αφορά σε ένα θέμα που είχα "βγάλει" όπως λέμε και την επομένη ήταν πρωτοσέλιδο σε όλες τις εφημερίδες. Όπως επίσης και η συνολική διάρκεια της βραδινής εκπομπής. Μου έκανε μεγάλο καλό και δεν σου κρύβω ότι μου λείπει.

10)Τα χρήματα πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν στη ζωή σου;Δηλαδή οι επιλογές σου βασίζονται αποκλειστικά από αυτό το κριτήριο;

Όχι πάντα, εντάξει. Απλά έτσι όπως είναι τα πράγματα παίζουν τρελό ρόλο. Λένε κάποιοι ότι είναι και πάνω από την υγεία, με την έννοια ότι και άρρωστος να είσαι θες λεφτά για να πληρώσεις τους γιατρούς. Χτύπα ξύλο... Αλλά από την άλλη πιστεύω ότι τα χρήματα είναι σαν τα γένια. Όσο πιο πολλά τρως (πάντα με μέτρο) τόσο πιο πολλά θα σου έρθουν, θα φυτρώσουν δηλαδή. Δεν έχω καμιά τρελή άνεση, αλλά ούτε και παράπονο.

11)Kακά τα ψέματα ο κόσμος σε αγάπησε και σε γνώρισε από την εκπομπή με τον Θέμη Καίσαρη "Παρέα με τα νούμερα".Φαινόταν ένα ευχάριστο κλίμα on air.Τί προέκυψε και μπήκε τέλος στη συνεργασία;Θα ξανασυναντιόσουν ραδιοφωνικά με τον Θέμη;

Προέκυψε αλλαγή, πολύ απλά. Όπως σου λέω και πιο πάνω σε αυτή τη δουλειά δεν ξέρεις ποτέ τι ξημερώνει. Έφυγε ο Θέμης για άλλο σταθμό, εγώ συνέχισα και όλα καλά και για τους δύο. Λίγο δύσκολο να ξανασυναντιόμουν, αλλά δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον άνθρωπο. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του και μετά ή μετανιώνει ή το αφήνει στο παρελθόν ή έχει πράγματα να θυμάται για το μέλλον. Γενικά δεν θέλω να έχω προβλήματα με συναδέλφους και αν έγινε κάτι, έγινε και πάει και τελείωσε. Ακόμη και αύριο, έστω κι αν περάσαν χρόνια, δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να μιλήσω και με τον Θέμη και με οποιονδήποτε. Κι εγώ έμαθα και θέλω να πιστεύω και αυτός, από την συνεργασία μας.

12)Ποιά είναι η αποψή σου για δημοσιογράφους που καλλιεργούν τον οπαδισμό,είτε από τον τύπο είτε από τα ερτζιανά και την τηλεόραση.Εσύ δεν έχεις αποκαλύψει την αγαπημένη σου ομάδα.Πιστεύεις ότι άμα το κάνεις θα χάσεις το κύρος και την αντικειμενικότητά σου;

Δεν είναι ότι δεν μου αρέσει, είναι ότι δεν είναι σωστό. Σκοπός είναι να γίνονται πράγματα για να μειώσουμε τη βία και όχι να την αυξάνουμε. Ο λόγος που δεν το έχω πει, όπως έχω εξηγήσει πολλές φορές, δεν είναι ότι φοβάμαι. Είναι ότι είναι προτιμότερο να σε ακούνε όλοι οι φίλοι των ομάδων και όχι η πλειοψηφία να είναι από μια συγκεκριμένη επειδή τυχαίνει να είστε ίδια ομάδα. Δεν θέλω να έχει τελειώσει ένα ντέρμπι Παναθηναϊκός - Ολυμπιακός για παράδειγμα και να με παίρνουν τηλέφωνο ΠΑΟΚτσήδες έστω και αν δεν έχει θέμα, επειδή "αυτός εκεί είναι ΠΑΟΚ και όλο και κάτι θα ξέρει". Αν ήμουν ΠΑΟΚ ας πούμε!

13)Δουλεύεις πάρα πολλές ώρες.Μπορείς να βρίσκεις χρόνο για την προσωπική σου ζωή;Δηλαδή είτε με την παρέα σου είτε με την κοπέλα σου;

Πάντα πίστευα ότι αν θέλεις να βρεις χρόνο τον βρίσκεις. Το περιβάλλον μου έχει μάθει τον τρόπο ζωής μου και τις ώρες μου και προσπαθούμε να ταιριάσουμε ο ένας στις ώρες του άλλου. Χρόνο βρίσκεις, έστω κι αν χάσεις μερικές ώρες από τον ύπνο σου!

14)Μεγάλη μου απορία.Με την πολιτική επικαιρότητα προλαβαίνεις να ασχοληθείς;Δηλαδή διαβάζεις πολιτικές εφημερίδες ή sites;Γενικά εκτός από αθλητικά με τί άλλο ασχολείσαι;

Εννοείται. Δεν με λες το πιο πολιτικοποιημένο άτομο στον κόσμο, αλλά προφανώς και με ενδιαφέρουν όσα γίνοται γύρω μου. Διαβάζω. Με μεγάλη διαφορά τα αθλητικά και λιγότερο τα πολιτικά, αλλά ασφαλώς και ασχολούμαι.

15)Πες ότι σου δίνω ένα σπρέυ και σου λέω να βάψεις έναν τοίχο.Σε ποιόν τοίχο θα έγραφες και τί;

Θα έγραφα "μην γράφεται στους τοίχους".

16)Τέλος αγαπημένη φράση ή γνωμικό

Από καιρό σε καιρό αλλάζει. Τελευταία μου έχει κολλήσει το ...αλεφαντικό "στα εξηγώ ωραία; Έχω κι άλλες βέβαια, αλλά δεν θα έχεις χόρο για να τις βάλεις όλες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε ό,τι θές κερνάει το κατάστημα...